:::.Sajian Hati.:::

♥♫♥ BuKaN aiR TaNGaNKu... ♥♫♥

Memaparkan catatan dengan label Lawak. Papar semua catatan
Memaparkan catatan dengan label Lawak. Papar semua catatan

Menembak Burung

burung bercinta

Dua orang sahabat pergi menembak burung. Yang seorang minum kopi panas, seorang lagi minum todi. Tiba-tiba seekor burung punai melintas di udara. Yang meminum kopi tadi terus menembak… DAAAM!!! Tapi tak kena. DDAAMM!!! Tak kena juga.

Sahabat yang sedang mabuk todi itu bangun terhuyung-hayang, mengacungkan senapangnya, dan… DAAMMM!!! Kena…! Burung punai itu jatuh ke tanah!

Lelaki yang minum air kopi panas itu terkejut. Lalu dia bertanya, “Wah! Hebat engkau. Tengah mabuk pun boleh tembak burung!”

Jawab kawannya yang mabuk itu, “Alah, hiqq…tujuh lapan ekor terbang sekali, hiqq… hiqq… takkan sekor pun tak kena beb… hiqqq…”

Shah Rukh Lal


Shah Rukh Lal talk to a long-distance telephone operator.

Shah Rukh Lal : Hello… could you please tell me the time difference between Mumbai anda Kuala Lumpur?

Operator : Just a minute…

Shah Rukh Lal : Thank you… (and puts down the phone).

6 LAWAK KATEGORI 18SX

1. Air Puteh

Pada pagi itu, kuhampiri dirimu… Kau telah mengerti apa tujuanku. Dengan tak membuang masa ku raba tubuhmu…
Kau biarkan tanda kerelaan.. Dengan perlahan-lahan ku keluarkan senjataku. Kau diam tanpa kata, lalu ku letakkan senjataku ke lurahmu… Dengan perlahan ku tarik, maka kedengaran rintihan demi rintihan…
Tak semena-mena kau telah muntahkan air puteh, lalu mengalir membasahi lurahmu…
Tiba-tiba terdengar satu suara.. Woi !! Dah siap ke menoreh getah??

 

2. Ingat Apa??

Ada orang buat lama, ada kejap,
Ada pagi, ada yang tengah malam,
Ada pasang lampu, ada dalam gelap,
Tak kisah la, janji puas..
Apesal senyum? Ingat ape?
Berak la….!!

 

3. Teka-teki

Cuba jawab nie…
Kangkang kanan, kangkang kiri,
Letak pada batang, biji pun lega… Apa dia? Hahaha…
Jawapan : Cermin mata la…

 

4. Ciuman

Ciuman perkenalan di pipi,
Ciuman sayang di kening,
Ciuman kekasih di bibir,
Ciuman tanda nafsu di dada,
Ciuman paling panas di dapur gas…

 

5. Memori

Suara manjamu mengganggu lenaku,
Terasa dekat di sisiku,
Lantas kau mencium pipiku dan memberi gigitan cintamu…
Kesannya menjadi memori diingatanku…
“ Cis !! engkau rupanya nyamuk….!!!

 

6. Kentut

Kategori-kategori orang, adakah anda?
1. Tak jujur – Orang yang kentut tapi salahkan orang lain.
2. Bengong – Orang yang tahan kentut berjam-jam.
3. Yakin diri – Orang yang kentut dengan lantang.
4. Sadis – Orang yang kentut dalam selimut lalu kibaskan baunya.
5. Srategik – Orang yang sembunyi bunyi kentut dengan ketawa kuat-kuat.
6. Misterius – Orang yang kentut tapi tak dapat dikesan.
7. Gugup – Tiba-tiba kentut apabila disergah.
8. Periang – Kentut perlahan-lahan pastu senyum sorang-sorang..ha….tu ada yang senyum sorang-sorang !!

10 SMS LUCU DI TELEFON BIMBIT



1. Telefon

Saya nak tepon awak tadi. Tapi saya tak jadi cakap because…
Saya dengar suara operator kata “ BUDAK COMEL DILARANG TEPON”
Lenkali…jangan la bagi operator cakap macam tu…saya malu…hehehe…


2. Terkena

Babon tua hilang di sawah,
Orang kampung sibuk mencari,
Jika anda tekan ke bawah,
Dah sah… Andalah babon yang orang kampung cari !!! hahaha !!!

Kalau ada jarum yang patah,
Tak payah la disimpan lagi,
Kalau ada hati yang marah,
Kena ingat, saya pun terkena sekali…hehehe…

Jarum yang patah pergi la buang,
Jangan dibuang bersama kain,
Kalau tak nak kena sorang-sorang,
Send la mesej ni kat orang lain..hahahah…


3. Tak de Apa-apa

Mesti hairan dapat mesej ni kan?
Pastu mesti berdebar-debarkan?
Pastu mesti tersengeh-sengehkan?
Pastu mesti tertanya-tanya mesej apa ni kan?
Pastu mesti bengang sebab takde apa-apa :) heheh


4. Ada….

Ada kawan mungkin tersisih, ada rindu mungkin tertunggu, ada sayang mungkin terbuang, ada cinta mungkin derita, ada hati mungkin mati, tapi… kalau ada daki.. pergi le mandi…Tak reti-reti lagi !! hahaha…


5. ‘Aiman Tak Kisah’….

Bila nak lakukan sesuatu yang buruk… fikir berkali-kali… tanya ‘IMAN’. Pasti jawab tak boleh…!!
Jangan tanya ‘AIMAN’. Habis la…because..dia kata ‘AIMAN TAK KISAH’….hehehe.



6. Ingatkan U

Bangun pagi, ingat U… malam tadi pun mimpi U…
Sekarang pun teringatkan U… asyik-asyik ingatkan U aje…
Harap-harap esok ingat huruf lain pulak…V… ke, pastu W, X, Y, Z….


7. 1 Cute Person

1 message received
1 cute person open it
1 cute person reading it
1 cute person still reading it
1 cute person smiling
Eleh ! Suka la tu..:) 


8. Pulau Pangkor

Hai.. Buat apa tu? Nak pergi Pulau Pangkor tak? 3 hari 2 malam… tak perlu bayar, offer untuk kengkawan jer…
Nak maklumat lanjut layari web ini :-
bykcantik.mukeko.ewah2


9. Friendship

You never know how our friendship means to me. You cry, I cry.. You laugh, I laugh. You jump out from window, I look down and say “Fuyoo! Confirm mati !!


10. Pandainyer !!

Selamat Mencuba !!
Whone – 1
Rende – 2
Muneq – 3
Nalek – 4
Anjik – 5
Arre – 6
Yele – 7
Yetek – 8
Ombode – 9
Patek – 10
Pandainyer die…anak keling sape la ni…hehehe….